Odzież reklamowa a rozmiar

Odzież reklamowa

Odzież reklamowa

To zadziwiające, jak różne sylwetki mogą mieć mężczyźni i kobiety. Kobiece sylwetki nawet nazwano: jabłko, gruszka, klepsydra, dzwon, kielich, kolumna. Dlatego czasem trudno dobrać właściwy rozmiar. O ile z bluzkami i swetrami jest łatwiej, o tyle spodnie, czy sukienki trudniej dobrać. Jedna pani ma szersze biodra, inna szerokie ramiona. Jak zatem dobrać odzież reklamową, by pasowała na nasze klientki i klientów? Wybierajmy takie typy ubrań, które są najbardziej uniwersalne! Zależy nam przecież, by klienci reklamowali naszą markę, więc powinno nam również zależeć na tym, by ubrania były wygodne i dopasowane.

Wygodne t-shirty

T-shirty to najbardziej uniwersalne okrycie wierzchnie, zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Jeśli są wykonane w stu procentach z bawełny nie musimy się martwić o to, że szybko się w niej spocimy. Bawełna to bowiem naturalne włókno, przewiewne i komfortowe. Dobrze, by tego typu odzież reklamowa była odporna na wysokie temperatury prania. Koszulka, którą można prać w 60 stopniach jest bardzo praktyczna i najczęściej reprezentuje dobą jakość.

Logo na t-shircie może być wyhaftowane, ale również naniesione metodą sitodruku. W obu przypadkach nie musimy się martwić o trwałość nadruku.

Nie będziemy mieli problemu z dopasowaniem rozmiaru koszulki do sylwetki klienta. Koszulki dostępne są zazwyczaj w rozmiarach od XS do XXL, zamawiajmy t-shirty we wszystkich tych rozmiarach.

Komfortowe spodenki

Spodenki wystarczy dopasować w pasie . To dopasowanie nie musi być idealne, w końcu spodenki mają w pasie gumkę, którą w razie potrzeby można poluzować lub poszerzyć. Wybierajmy wszystkie rozmiary, podobnie jak w przypadku t-shirtów reklamowych.

I ta odzież reklamowa powinna być wykonana z bawełny. Spodnie z poliestru nie pozwalają skórze oddychać, często posiadają jeszcze podszewkę, w związku z czym noszenie ich latem jest mało komfortowe.

Odzież reklamowa powinna być jak najbardziej praktyczna i uniwersalna. Takie kryteria zagwarantują sukces kampanii reklamowej.