Kubki z logo jako gratis do kawy
Jak zwiększyć wielkość sprzedaży?
Większość producentów podejmuje dużo nietrafionych przedsięwzięć marketingowych, które mimo, iż wymagają sporych nakładów finansowych, nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Okazuje się więc, że nie wystarczy posiadać dużo gadżetów reklamowych, by dotrzeć nimi do szerokiego grona klientów i wzbudzić ich sympatię. Najważniejsze jest, by ich rodzaj i jakość były dostosowane do rodzaju klienta i jego osobistych preferencji.
Jednym ze sprawdzonych sposobów na zwiększenie rozmiarów sprzedaży jest dołączenie do pewnej partii towaru dodatkowych produktów gratisowych. Mogą to być inne artykuły z tej samej grupy towarów (odżywka do włosów jako dodatek do szamponu), a także towary wzajemnie się uzupełniające, np. kubki z logo producenta dołączone do opakowania kawy.
Dlaczego kubki?
Ponieważ każdy z nas uwielbia otrzymywać prezenty, każdy gadżet reklamowy będzie zawsze mile przyjęty przez potencjalnego klienta. Wspomniane wyżej kubki z logo, jakie dołączane są do opakowań kawy są idealnym i wyjątkowo trafionym prezentem reklamowym. Chwila picia kawy jest zawsze momentem pełnego rozluźnienia emocji, uspokojenia się, zrelaksowania, a także spędzenia wolnego czasu. Takie okoliczności wywołują pozytywne nastawienie i wywołują miłe uczucia. Jeśli ofiarowane klientom kubki z logo producenta kawy będą na tyle atrakcyjne, iż będą oni chcieli je używać przez dłuższy czas, istnieje możliwość długiego działania podprogowej reklamy. Nadto z uwagi na wspomniany fakt miłego nastroju towarzyszącego piciu kawy, pewne jest, że nadrukowane na kubku logo, również będzie się kojarzyło z czymś miłym. W ten sposób reklama producenta z wykorzystaniem kubków jako gadżetów, jest wyjątkowo skuteczna.